<図書>
Consumer behavior and marketing strategy / J. Paul Peter, Jerry C. Olson
(The Irwin series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | Homewood, IL. : Irwin |
出版年 | c1990 |
大きさ | xxiii, 608 p. : ill. (some col.) ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
東京西 2F一般 |
|
675.2/P45 | 9201359412 |
|
|
|
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Rev. ed. of: Consumer behavior. 1987 Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | *Peter, J. Paul Olson, Jerry C. (Jerry Corrie), 1944- |
件 名 | LCSH:Consumer behavior LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC20:658.8/342 |
書誌ID | 2000011665 |
ISBN | 0256079617 |
NCID | BA10399169 |