<図書>
Service quality : multidisciplinary and multinational perspectives / edited by Stephen W. Brown ... [et al.]
(Issues in organization and management series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lexington, Mass. : Lexington Books |
出版年 | c1991 |
大きさ | xviii, 350 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
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千住 一般 |
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673.9/B77 | 9401488821 |
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書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index "This volume represents the cooperative efforts of the Service Research Center at the University of Karlstad (Sweden) and the First Interstate Center for Services Marketing at Arizona State University (United States)." |
著者標目 | Brown, Stephen Walter, 1943- |
件 名 | LCSH:Service industries -- Quality control -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD9980.5 DC20:658.5/62 |
書誌ID | 2000039232 |
ISBN | 0669211524 |
NCID | BA12006846 |