<図書>
Growth through competition, competition through growth : strategic management and the economy in Japan / Hiroyuki Odagiri
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Oxford : Clarendon Press |
出版者 | New York ; Tokyo : Oxford University Press |
出版年 | 1992 |
大きさ | xiii, 364 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
千住 一般 |
|
335.21/O17 | 9401473575 |
|
|
|
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [338]-354) and indexes |
著者標目 | *小田切, 宏之(1946-) <オダギリ, ヒロユキ> |
件 名 | LCSH:Industrial management -- Japan
全ての件名で検索
LCSH:Competition -- Japan 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC8:335.21 LCC:HD70.J3 DC20:338.6/048/0952 NDC7:335.2 NDC7:336 |
書誌ID | 2000039389 |
ISBN | 0198286554 |
NCID | BA13727479 |