<図書>
The marketing of services : a total approach to achieving competitive advantage / Ken Irons
(McGraw-Hill marketing for professionals)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : McGraw-Hill |
出版年 | c1997 |
大きさ | xviii, 254 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
東京西 2F一般 | : pbk. | 675/I66 | 9701550460 |
|
0077090845 |
|
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Irons, Ken |
件 名 | LCSH:Service industries -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD9980.5 DC20:658.8 |
書誌ID | 2000065607 |
ISBN | 0077090845 |
NCID | BA29862429 |