<図書>
Advertising and promotion challenge : vaguely right or precisely wrong? / Leonard M. Lodish.
(Wharton executive library)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Oxford University Press |
出版年 | 1986 |
大きさ | xiii, 188 p. : ill. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
千住 一般 |
|
674/L81 | 8901175813 |
|
0195037022 |
|
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes index |
著者標目 | *Lodish, Leonard M. |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Sales promotion |
分 類 | LCC:HF5821 DC19:659.1 |
書誌ID | 2000063481 |
ISBN | 0195037022 |
NCID | BA00191693 |