<図書>
Advertising and market power / William S. Comanor and Thomas A. Wilson
(Harvard economic studies ; v. 144)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press |
出版年 | c1974 |
大きさ | xvi, 257 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
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千住 一般 |
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674/C85 | 8901195647 |
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0674005805 |
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書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Comanor, William S. Wilson, Thomas A. joint author |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5827 DC:659.1 NDLC:DH428 |
書誌ID | 2000063483 |
ISBN | 0674005805 |
NCID | BA00137778 |