<図書>
Knowing what students know : the science and design of educational assessment / Committee on the Foundations of Assessment, Board on Testing and Assessment, Center for Education, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council ; James W. Pellegrino, Naomi Chudowsky, and Robert Glaser, editors
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Washington, DC : National Academy Press |
出版年 | c2001 |
大きさ | xiv, 366 p. : ill. ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
東京西 1F一般 |
|
371.7/P36 | 0410691125 |
|
0309072727 |
|
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 315-347) and index |
著者標目 | Pellegrino, James W. Chudowsky, Naomi Glaser, Robert, 1921- National Research Council (US). Division of Behavioral and Social Sciences and Education. Committee on the Foundations of Assessment |
件 名 | LCSH:Educational tests and measurements -- United States -- Design nad construction
全ての件名で検索
LCSH:Cognitive learning theory |
分 類 | LCC:LB3051 DC21:371.26/1 |
書誌ID | 2000083712 |
ISBN | 0309072727 |
NCID | BA54518913 |