<図書>
Big marketing ideas for small service businesses : how to successfully advertise, publicize, and maximize your business or professional practice / Marilyn and Tom Ross
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Homewood, Ill. : Dow Jones-Irwin : Business one Irwin , c1990 |
大きさ | xiii, 255 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 利用注記 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
東京西 2F一般 |
|
675/R73 | 9101344415 |
|
|
|
書誌詳細を表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 247-250) and index |
著者標目 | *Ross, Marilyn Heimberg Ross, Tom, 1933- |
件 名 | LCSH:Service industries -- United States -- Marketing
全ての件名で検索
LCSH:Small business -- United States -- Marketing 全ての件名で検索 LCSH:Professions -- United States -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD9980.5 DC20:658.8 |
書誌ID | 2000011677 |
ISBN | 1556232241 |
NCID | BA10499797 |