ようこそ  ゲスト さん

帝京科学大学OPAC

ヘルプ
入力補助
English
OPAC
資料案内
    • 新着図書案内
    • 新着雑誌案内
    • 新着AV資料案内
    • 雑誌タイトルリスト
    • AV資料タイトルリスト
    • 指定図書(千住)
    • 指定図書(東京西)
    • ベストリーディング
利用者メニュー
    • 貸出・予約状況照会・延長
    • 文献複写・図書借用申込
    • 文献複写・図書借用状況照会
    • 学生購入希望図書申込
    • 学生購入希望図書状況照会
    • メールアドレス設定
  • 附属図書館
  • 帝京科学大学
  • 帝京科学大学
  • 全国大学図書館
  • CiNii Research
  • NDLサーチ
  • その他の検索
    • 全国大学図書館
    • CiNii Research
    • NDLサーチ

蔵書検索

帝京科学大学の蔵書を検索できます。

全国大学図書館

他大学図書館等の蔵書を検索できます。

CiNii Research

国内の学協会誌や研究紀要などを中心とした論文等を検索できます。

NDLサーチ

国立国会図書館、都道府県立図書館、政令指定都市の市立図書館等の蔵書を検索できます。

検索条件を開く
  • 簡易検索
  • 詳細検索
  • 分類検索

検索条件

  •  

資料区分

キャンパス

検索オプション

資料区分:
全ての項目:
タイトル:
タイトル(完全形):
著者名:
著者名典拠ID:
出版者:
ISBN:
ISSN:
NCID:
件名:
分類:
注記:
出版年: –
言語:
並び順:
一覧表示件数:
全ての項目:
論文名:
著者名:
刊行物名:
並び順:
一覧表示件数:
全ての項目:
タイトル:
タイトル(完全形):
著者名:
出版者:
件名:
ISBN:
ISSN:
出版年: –
並び順:
一覧表示件数:
分類を指定して資料を検索できます。 キーワードをかけ合わせることも可能です。
  • 日本十進分類

分類

検索条件

キーワード:

» 絞込条件

検索結果

本学の蔵書を検索した結果です。電子媒体は詳細画面から外部へリンクする事が可能です。

検索キーワード:(標準分類: 658.8)

該当件数:57件

  • 件
  • ファイル出力
  • RefWorks出力
  • EndNote Basic出力
  • 選択した資料の詳細表示
全選択
  • 1.

    Mini cases in marketing / Lester Massingham and Geoff Lancaster

    London : Published on behalf of the Institute of Marketing [by] Heinemann Profession Publishing , 1990

     図書



  • 2.

    Modern marketing / Frank Jefkins

    Plymouth : Macdonald and Evans , 1983. - (The M. & E. handbook series)

     図書



  • 3.

    Marketing / G.B. Giles

    : pbk. - 4th ed. - Plymouth : Macdonald and Evans , 1983. - (The M. & E. handbook series)

     図書



  • 4.

    Principles of marketing / Philip Kotler

    3rd ed. - Englewood Cliffs : Prentice-Hall. - London : Prentice-Hall International , c1986. - (The Prentice-Hall series in marketing)

     図書



  • 5.

    Marketing today / Gordon Oliver

    2nd ed. - Englewood Cliffs, N.J. ; London : Prentice-Hall International , c1986

     図書



  • 6.

    The handbook of brand management / David Arnold ; researchers: Julie Gray and Miles Prescott

    London : Century Business : Economist Books , c1992

     図書



  • 7.

    Strategic brand management : new approaches to creating and evaluating brand equity / Jean-Noël Kapferer ; [translated by Philip Gibbs]

    London : Kogan Page , 1992

     図書



  • 8.

    Mini cases in marketing / Lester Massingham and Geoff Lancaster

    Oxford : Butterworth-Heinemann , c1990. - (The Marketing series ; . Student)

     図書



  • 9.

    Marketing : an introductory text / Michael J. Baker

    pbk. - 4th ed. - London : Macmillan , 1985

     図書



  • 10.

    Marketing strategy and management / Michael J. Baker

    pbk. - London : Macmillan , 1985

     図書



  • 11.

    Strategic marketing for not-for-profit organizations : program and resource development / Armand Lauffer

    New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1984

     図書



  • 12.

    Add value to your service : the key to success / edited by Carol Surprenant

    Chicago, Ill. : American Marketing Association , [1987]. - (Proceedings series / American Marketing Association)

     図書



  • 13.

    Services marketing in a changing environment / edited by Thomas M. Bloch, Gregory D. Upah, Valarie A. Zeithaml

    :pbk. - Chicago, Ill. : American Marketing Association , c1985. - (Proceedings series / American Marketing Association)

     図書



  • 14.

    Emerging perspectives on services marketing / edited by Leonard L. Berry, G. Lynn Shostack, Gregory D. Upah

    : pbk. - Chicago, IL : American Marketing Association , c1983. - (Proceedings series / American Marketing Association)

     図書



  • 15.

    Big marketing ideas for small service businesses : how to successfully advertise, publicize, and maximize your business or professional practice / Marilyn and Tom Ross

    Homewood, Ill. : Dow Jones-Irwin : Business one Irwin , c1990

     図書



  • 16.

    Marketing services : competing through quality / Leonard L. Berry, A. Parasuraman

    New York : Free Press. - Toronto : Maxwell Macmillan Canada. - New York : Maxwell Macmillan International , c1991

     図書



  • 17.

    The marketing of services / Donald W. Cowell

    pbk.. - London : Heinemann , 1984

     図書



  • 18.

    The 22 immutable laws of marketing : violate them at your own risk / Al Ries and Jack Trout

    1st ed. - New York, NY : HarperBusiness , c1993

     図書



  • 19.

    Services marketing : text, cases & readings / Christopher H. Lovelock

    Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984. - (The Prentice-Hall series in marketing)

     図書



  • 20.

    Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition / Christian Grönroos

    Lexington, Mass. : Lexington Books , c1990. - (Issues in organization and management series)

     図書



  • 21.

    Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen

    4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1991

     図書



  • 22.

    The marketing plan, how to prepare & implement it / William M. Luther

    New York, N.Y. : AMACOM, American Management Associations , c1982

     図書



  • 23.

    Marketing management casebook / edited by Robert T. Davis, Harper W. Boyd, Jr., Frederick E. Webster, Jr

    4th ed. - Homewood, Ill. : R.D. Irwin , 1984. - (The Irwin series in marketing)

     図書



  • 24.

    Managing marketing : text, cases, and readings / Thomas V. Bonoma

    New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1984

     図書



  • 25.

    Cases in marketing management / Kenneth L. Bernhardt, Thomas C. Kinnear

    4th ed. - Plano, Tex. : Business Publications , 1988

     図書



  • 26.

    Marketing your consulting and professional services / Jeffrey P. Davidson and Richard A. Connor, Jr

    New York : Wiley , 1985

     図書



  • 27.

    Marketing government and social services / John L. Crompton, Charles W. Lamb, Jr

    New York : Wiley , c1986. - (Wiley series on marketing management)

     図書



  • 28.

    Principles of marketing / Jay Diamond, Gerald Pintel

    3rd ed.. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1986

     図書



  • 29.

    Essentials of marketing / Joel R. Evans, Barry Berman

    New York : Macmillan Pub. Co. - London : Collier Macmillan Publishers , c1984

     図書



  • 30.

    Diagnostic marketing : finding and fixing critical problems / C. Davis Fogg

    Reading, Mass. : Addison-Wesley , c1985

     図書



  • 31.

    Marketing with seminars and newsletters / Herman Holtz

    Westport, Conn. : Quorum Books , c1986

     図書



  • 32.

    Marketing professional services / Philip Kotler, Paul N. Bloom

    Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall , c1984

     図書



  • 33.

    Marketing strategy and plans / David J. Luck, O.C. Ferrell

    2nd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1985

     図書



  • 34.

    Marketing decision models / edited by Randall L. Schultz, Andris A. Zoltners

    New York : North Holland , c1981

     図書



  • 35.

    Short marketing cases / Kenneth Simmonds

    pbk.. - Deddington, Oxford : P. Allan , 1987

     図書



  • 36.

    Marketing / James H. Myers

    : est.. - New York : McGraw-Hill , c1986. - (McGraw-Hill series in marketing)

     図書



  • 37.

    Competitive marketing : a strategic approach / John O'Shaughnessy

    pbk.. - 2nd ed. - Boston : Unwin Hyman , 1988

     図書



  • 38.

    Strategic marketing and management / edited by Howard Thomas and David Gardner

    Chichester [West Sussex] ; New York : Wiley , c1985

     図書



  • 39.

    Industrial marketing strategy / Frederick E. Webster, Jr

    2nd ed. - New York : Wiley , c1984. - (Ronald series on marketing management)

     図書



  • 40.

    The marketing problem solver / J. Donald Weinrauch

    New York : Wiley , c1987. - (Wiley series on business strategy)

     図書



  • 41.

    Marketing management cases : planning and executing marketing strategy / William M. Weilbacher

    : pbk. - 4th ed. - New York : Macmillan. - London : Collier Macmillan , c1986

     図書



  • 42.

    Basic marketing / E. Jerome McCarthy, Stanley J. Shapiro, William D. Perreault, Jr.

    4th Canadian ed.. - Homewood, IL : Irwin , 1986

     図書



  • 43.

    The naked market : marketing methods for the 80s / Robert Heller

    : pbk. - London : Sidgwick & Jackson , 1985

     図書



  • 44.

    Marketing for the small business / Derek Waterworth

    : pbk. - Basingstoke : Macmillan Education , 1987. - (Macmillan small business series)

     図書



  • 45.

    Services marketing : text and cases / Steve Baron and Kim Harris

    : pbk,: hard. - Basingstoke, Hampshire : Macmillan , 1995. - (Macmillan business)

     図書



  • 46.

    The marketing of services : a total approach to achieving competitive advantage / Ken Irons

    : pbk.. - London ; New York : McGraw-Hill , c1997. - (McGraw-Hill marketing for professionals)

     図書



  • 47.

    Introduction to marketing / Richard L. Lynch, Herbert L. Ross, Ralph D. Wray

    New York : Gregg Division, McGraw-Hill , c1984. - (The Gregg/McGraw-Hill marketing series)

     図書



  • 48.

    The marketing renaissance / David E. Gumpert, editor

    New York : Wiley , c1985. - (Harvard business review executive book series)

     図書



  • 49.

    Strategic market planning : problems and analytical approaches / Derek F. Abell, John S. Hammond

    : pbk. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1979

     図書



  • 50.

    Strategic management and marketing in the service sector / by Christian Grönroos

    Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1983. - (Report / Marketing Science Institute ; no. 83-104)

     図書



  • 51.

    Marketing management technology as a social process / edited by George Fisk

    New York : Praeger , 1986

     図書



  • 52.

    Prentice Hall's one-day MBA in marketing : a complete education for the busy professional / Michael Muckian

    Paramus, N.J. : Prentice Hall Press , c2001

     図書



  • 53.

    Strategic marketing / John F. Cady, Robert D. Buzzell

    Boston : Little, Brown , c1986

     図書



  • 54.

    Fundamentals of modern marketing / Edward W. Cundiff, Richard R. Still, Norman A.P. Govoni

    4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1985

     図書



  • 55.

    Marketing successes, historical to present day : what we can learn / Robert F. Hartley

    pbk.. - New York : J. Wiley , c1985

     図書



  • 56.

    Essentials of marketing / Richard R. Still, Edward W. Cundiff

    pbk.. - 3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1986

     図書



  • 57.

    Industrial marketing : cases and concepts / E. Raymond Corey

    4th ed.. - Englewood Cliffs. N.J. : Prentice Hall , c1991

     図書



  • ファイル出力
  • RefWorks出力
  • EndNote Basic出力
  • 選択した資料の詳細表示
全選択
CLOSE

絞込項目

CLOSE

資料案内

  • 新着図書案内
  • 新着雑誌案内
  • 新着AV資料案内
  • 雑誌タイトルリスト
  • AV資料タイトルリスト
  • 指定図書(千住)
  • 指定図書(東京西)
  • ベストリーディング

利用者メニュー

  • 貸出・予約状況照会・延長
  • 文献複写・図書借用申込
  • 文献複写・図書借用状況照会
  • 学生購入希望図書申込
  • 学生購入希望図書状況照会
  • メールアドレス設定

関連

  • 附属図書館
  • 帝京科学大学

© TEIKYO University of Science